چه اتفاقی می افتد اگر بیماران دیالیز جلوگیری از تولید ادرار

چهار شنبه 9 بهمن 1392
ن : lafee

چه اتفاقی می افتد اگر بیماران دیالیز جلوگیری از تولید ادرار

چه اتفاقی می افتد اگر بیماران دیالیز جلوگیری از تولید ادرار

چرا دیالیز بیماران را تجربه کاهش مقدار ادرار ؟ به عنوان یک بیمار مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، اگر شما در حال حاضر در دیالیز بوده است ، ما بر این باور اطلاعات زیر می تواند مفید باشد .

چرا دیالیز بیماران را تجربه کاهش مقدار ادرار ؟

میزان ادرار کاهش یافته است به طور مستقیم به از دست دادن در عملکرد کلیه در ارتباط است. به عبارت دیگر، دیالیز قادر به متوقف کردن عملکرد کلیه از دست داده است ، هر چند آن را بسیار ضروری و مهم است گاهی اوقات. زمانی که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی تحت درمان دیالیز، جریان خون در کلیه ها تبدیل خواهد شد کمتر به طور خلاصه ، که باعث آسیب بیشتر به کلیه ها . چه بیشتر، علاوه بر این که مواد زائد کمک دیالیز حذف و مایع بیش از حد از بدن و تسکین برخی از علائم یا عوارض است ، آن است که قادر به انجام هر کاری برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه است . که به همین دلیل عملکرد کلیه است که هنوز هم از دست داده و بیماران دیالیزی تجربه حجم ادرار با درمان کاهش یافته است.

اگر بیماران دیالیز جلوگیری از تولید ادرار چه اتفاقی می افتد ؟

اگر بیماران دیالیز جلوگیری از تولید ادرار ، به این معنی خون کمی می رود از طریق کلیه ها و همه از عملکرد کلیه در حال حاضر از دست داده شده است.

آیا پیوند کلیه است تنها انتخاب و سپس؟

اگر بیماران دیالیز جلوگیری از تولید ادرار را برای یک دوره زمانی طولانی ، شاید پیوند کلیه بهترین انتخاب می شود، و ما امیدواریم که بیماران می تواند یک پیوند موفق کلیه به زودی دریافت خواهید کرد. با این حال، اگر بیماران دیالیزی هیچ ادرار کمتر از 6 ماه بود ، سپس آن را هنوز هم به احتمال زیاد برای جلوگیری از پیوند کلیه . اما برای اینکه کلیه ها کار می کنند به طور معمول دوباره ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه . امروزه جدیدترین نارسایی کلیه درمان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که معمولا در کلینیک استفاده می شود و تبدیل شدن بیشتر و بیشتر محبوب در سراسر جهان است . ما باید بگوییم آن را به ارمغان می آورد بیماران امید جدید . ما در اینجا به شما ارائه گزینه های درمانی برای کمک به بهبود کیفیت زندگی خود را ، بنابراین احساس رایگان به ما اطلاع دهید ، اگر شما هر گونه سوال پیگیری.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه اتفاقی می افتد اگر بیماران دیالیز جلوگیری از تولید ادرار,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.